Kontakt oss i dag!
Våre eksperter står klare til å skreddersy løsninger som passer dine behov og utfordringer. Sammen skaper vi forbindelser som teller.
Visste du at 60 prosent av misfornøyde kunder IKKE kontakter kundesentret? Gjennom strategisk kundeforvaltning er det mange goder å hente.
Gjennom samtaler kartlegger vi kundens tilfredshet.
Nimbus tar mange feelgood-samtaler via telefon. Gjennom disse treffpunktene får vi både avdekket potensielle kunder som vil si opp, og vi får også re-bundet og solgt opp annet som kunden behøver.
Vi ser også på potensielle og nye kommunikasjonskanaler: Hvilke kunder kan kontaktes gjennom digitale flater, og hvilke kunder bør vi fysisk snakke med?
kontinuerligsikring av kundebasen
økt inntjening
økt kundetilfredshet
økt innsikt
Book et uforpliktende møte.
Nimbus kan hjelpe deg med å realisere dine mål.
Våre eksperter står klare til å skreddersy løsninger som passer dine behov og utfordringer. Sammen skaper vi forbindelser som teller.