Hopp til innholdet
Kundeforvaltning

Feelgood

Visste du at 60 prosent av misfornøyde kunder IKKE kontakter kundesentret? Gjennom strategisk kundeforvaltning er det mange goder å hente.

Kontakt oss
to mennesker som ler ved en pc-skjerm.

Hvordan vi sikrer kundetilfredshet og økt inntjening gjennom strategiske feelgood-samtaler

Gjennom samtaler kartlegger vi kundens tilfredshet.

Nimbus tar mange feelgood-samtaler via telefon. Gjennom disse treffpunktene får vi både avdekket potensielle kunder som vil si opp, og vi får også re-bundet og solgt opp annet som kunden behøver.

Vi ser også på potensielle og nye kommunikasjonskanaler: Hvilke kunder kan kontaktes gjennom digitale flater, og hvilke kunder bør vi fysisk snakke med?

  • kontinuerligsikring av kundebasen

  • økt inntjening

  • økt kundetilfredshet

  • økt innsikt

Book et uforpliktende møte.

Klar for å jobbe sammen?

Nimbus kan hjelpe deg med å realisere dine mål.