Hopp til innholdet

Outsource sentralbordet til oss!

Gjennom å bruke moderne teknologi og KI, optimaliserer vi kontinuerlig arbeidsstrømmer for å sikre en sømløs og effektiv sentralbordtjeneste som gir kundene dine en førsteklasses opplevelse!

Møterom og ansatte er glade.
Nimbus

Motta og videreformidle telefonsamtaler

Vi håndterer alle innkommende samtaler og sørger for at de blir videreformidlet til riktig avdeling eller person. Dette sikrer at alle henvendelser blir behandlet raskt og effektivt.

Nimbus

Kundestøtte og henvendelser

Våre servicemedarbeidere er opplært til å gi grunnleggende kundestøtte, besvare spørsmål, håndtere bestillinger og gi informasjon om dine produkter eller tjenester.

Nimbus

Adminstrasjon av avtaler og kalender

Vi kan hjelpe med å sette opp og administrere avtaler i kalenderen din, slik at du har en oversiktlig og effektiv timeplan. Vi sørger også for å minne deg på om viktige møter og hendelser.

Nimbus

Forleng åpningstidene dine

Opplever dere at det er mange ubesvarte anrop etter arbeidstid? La oss hjelpe dere med å forlenge åpningstidene og sikre at ingen kunder går tapt.

Ansatt som snakker med ansatt over pulten.

Sentralbordstjenester for bedrifter

I den hektiske forretningsverden i dag er det avgjørende å kunne håndtere kundekommunikasjon effektivt, samtidig som man holder fokus på kjernevirksomheten.

Ved å outsource sentralbordtjenesten til oss, sikrer du at dine kunder alltid blir møtt med profesjonell, vennelig og kompetent service - uten at du trenger å bekymre deg for administrasjon og bemanning.

30-60%
Ifølge bransjeanalyser kan outsourcing av sentralbordet potensielt redusere de samlede kostnadene knyttet til denne funksjonen med 30-60%, avhengig av de eksisterende driftskostnadene og de spesifikke tjenestene som outsources.

Medarbeider smiler til kameret.

Bestem selv hvor stor del av sentralbordet dere vil outsource!

Våre tjenester er fleksible og vi tilpasser oss etter ditt ønske. Uansett om du ønsker å outsource hele eller deler av sentralbordet sørger vi alltid for å gi en god service til dine kunder eller ansatte.

Ansatte som diskuterer rundt et bord.

Hvorfor benytte seg av Nimbus?

Gjennom årene har vi utviklet solid kompetanse på å håndtere alle typer kundehenvendelser, fra enkle henvendelser til komplekse forespørsler, alltid med fokus på profesjonalitet og kundetilfredshet.

Vi er stolte av å kunne tilby en tjeneste som ikke bare er pålitelig, men også kontinuerlig forbedres for å møte de høye forventningene til våre kunder. Når du velger oss, får du en partner med en dedikasjon til kvalitet som kommer med mange års erfaring i bransjen.

KLAR FOR Å SE PÅ MULIGHETER FOR DIN BEDRIFT?

Fyll ut skjemaet og vi kontakter deg fortløpende.

Eller ring oss på +47 51 22 28 00

Hva er navnet ditt?
Hva er e-postadressen? Vennligst benytt en gyldig e-postadresse.
Hvilket telefonnummer kan vi nå deg på?
Du må skrive en melding for å sende en melding.