Hopp til innholdet
Kundeforvaltning

Oppsalg/mersalg

Vi passer på og følger opp kundene dine for at de skal få de produktene eller tjenestene de behøver.

Kontakt oss
Servicemedarbeider sitter i telefon med kunde.

Hvordan vi øker salget og kundetilfredsheten gjennom effektivt oppsalg og mersalg

Økning av salget kan spille en vesentlig rolle i å sikre kundetilfredshet. Det innebærer å assistere kundene med å identifisere og møte deres faktiske behov, og dette er noe vi streber etter å utforske og oppnå.

Har kundene dine – ikke minst nye kunder – fått alt de trenger?

Vi passer på og følger opp kundene dine for at de skal få de produktene eller tjenestene de behøver. Mersalg skal aldri være på prakking av produkter kunden verken trenger eller har behov for. God service innebærer at kundene kommer tilbake og gjerne tar med seg nye kunder.

Vi har dyktige medarbeidere som er opptatt av å lytte til kunden og få avdekket spørsmål kunden måtte ha. Vi øker både lønnsomheten og kundetilfredsheten gjennom trygge prosesser og rutiner.

Ta kontakt med oss for å se hvordan vi kan hjelpe deg med lønnsomheten og kundetilfredsheten innen oppsalg eller mersalg!

Klar for å jobbe sammen?

Nimbus kan hjelpe deg med å realisere dine mål.